English tuition and others….

Buat pengetahuan anda semua , saya merupakan penulis buku bahasa Inggeris dan juga guru tuition sepenuh masa semenjak Julai tahun 2006. Selain dari menyumbangkan artikel-artikel dari masa kesemasa ke beberapa Yahoogroup saya juga ada menyediakan perkhidmatan berikut:-

1. Penulisan buku – Untuk pengetahuan, saya telah menulis dua buah buku iaitu Cara Mudah Menguasai Kemahiran Berbahasa Inggeris dan juga Cara Mudah Menguasai Kemahiran Berbahasa Inggeris 2 – Perbualan Telefon. Kedua-duanya saya ada jual melalui pos tetapi buat masa ini saya cuma ada stok buku ke-2 yg saya jual pada harga RM16. Buku ketiga saya yang akan terbit tidak lama lagi ialah Cara Mudah Mengajar Kanak-Kanak Mempelajari Bahasa Inggeris.

2. Kelas Tuition Dewasa– Saya juga ada menyediakan pakej kelas English selama 3 bulan di rumah saya di Saujana Puchong. Kelas dibuat dua kali sebulan dan fee cuma RM360 sahaja untuk 3 bulan. Kelas dibuat pada hari Sabtu atau Ahad dan setiap kelas selama 3 jam.Saya mengenakan yuran yang amat murah untuk menggalakkan lebih ramai pelajar datang untuk meningkatkan kemahiran mereka dalam bahasa Inggeris.Tempat adalah terhad.Kelas baru InsyaAllah akan bermula 4hb Februari ini.

3. Kelas Tuition Online – Saya juga ada menyediakan Kelas English Online selama 3 bulan pada kadar yuran RM120 sahaja dan nota-nota, latihan, tips-tips dan jawapan kepada latihan dihantar melalui e-mail. Sebarang pertanyaan boleh dibuat melalui email atau Instant Messenger seperti YM atau MSN. Kelas ini amat sesuai untuk mereka yang tidak berkesempatan untuk datang ke kelas Inggeris saya itu.

4. Kelas tuition bahasa Inggeris UPSR/PMR/SPM dan Maths/Science untuk UPSR – Selain daripada itu saya juga menawarkan kelas tuition bahasa Inggeris untuk pelajar-pelajar sekolah dan Maths/Science untuk UPSR.. Kelas dibuat di rumah saya di Saujana Puchong dan di rumah pelajar itu sendiri. Oleh kerana saya merupakan guru tuition sepenuh masa,maka masa saya agak fleksibel dan kelas boleh dibuat pada hari biasa atau hujung minggu. Fee bergantung kepada umur pelajar, jumlah jam seminggu dan lokasi pelajar. Kalau di rumah pelajar, fee bermula dari RM20-25 sejam. Kalau di rumah saya fee bermula dari RM80 sebulan.

4. Khidmat translation, editing, proof reading sebarang bahan seperti ebook, thesis, project paper, kertas kerja dan sebagainya. – Jika anda perlukan kerja2 anda di terjemah dari BM ke BI atau dari BI ke BM dan memerlukan proof reading sila hubungi saya.

5. Khidmat menulis thesis, project paper, assigment dan sebagainya – Kadar bergantung kepada tempoh masa yang diberi, panjang dan juga dari segi isi kandungan projek.

Sila hubungi saya dengan segera jika berminat di cikgutuition@yahoo.com atau di 019-3090711. Jika pelajar lebih dari seorang pada masa yang sama, saya akan memberi diskaun untuk yuran saya.

 

One comment on “English tuition and others….

  1. Your articles is just superb. I found it very systematic approach and anybody can learn. Thanks for the great work. Naga – ETICA International College – Seremban

Leave a Reply

