Pembelajaran bahasa Inggeris berterusan dengan Cikgu Yusoff

Bermula dengan Sesi November saya akan mengambil pendekatan atau konsep Pembelajaran bahasa Inggeris berterusan di mana ianya akan merangkumi 4 peringkat iaitu:-

1. Kursus Asas-Asas Komunikasi bahasa Inggeris selama 11 minggu atau lebih kurang 3 bulan.

2. Online Support atau sokongan atas talian melalui e-mail,online chat dan FB chat selama 3 bulan sepanjang kursus dan 6 bulan selepas tamat kursus.Ini membolehkan anda bertanya apa-apa aspek pengajaran saya yang anda kurang faham secara online selama 9 bulan tanpa apa-apa caj tambahan!

3. Sesi one-to-one di mana anda boleh berjumpa dengan saya selepas mana-mana kelas saya di Sunway dan Putrajaya jika anda ingin bertanya apa-apa sahaja tentang pembelajaran bahasa Inggeris.

4. Keahlian Alumni Club secara percuma sepanjang hayat di mana anda akan diberi keahlian percuma didalam Yahoogroup khas untuk Alumni kursus bahasa Inggeris saya. Melalui yahoogroup ini anda akan mendapat emel dari masa ke semasa tentang tips2 dan petua mempelajari bahasa Inggeris dan juga artikel-artikel tentang meningkatkan tatabahasa bahasa Inggeris dan juga perbendaharaan kata bahasa Inggeris.

Tujuan saya memperkenalkan Pembelajaran bahasa Inggeris berterusan dengan Cikgu Yusoff ini ialah untuk memastikan anda berterusan mempelajari bahasa Inggeris dengan saya sehingga anda betul-betul fasih dalam komunikasi bahasa Inggeris anda.

Daftar segera untuk kursus Asas-Asas Penulisan dan Perbualan bahasa Inggeris selama 11 minggu dengan saya. Yuran cuma RM790 dan boleh dibayar dalam dua ansuran iaitu RM490 dalam bulan pertama dan baki RM300 dalam bulan kedua.

Tempat terhad kepada 15 pelajar sahaja untuk memastikan keberkesanan pengajaran.

Cikgu Yusoff
019-3090711

Leave a Reply

