Persediaan untuk kertas bahasa Inggeris SPM


As Salam dan Salam Sejahtera semua

Oleh kerana bermula Disember ini saya akan mulakan kelas tuisyen bahasa Inggeris untuk yang akan mengambil SPM pada tahun 2013 dan 2014 di Putrajaya,Sunway dan Bangi maka saya akan dari masa ke semasa menulis artikel-artikel yang saya amat harap dapat membantu anak-anak yang akan mengambil SPM nanti.

Sema seperti pendekatan saya sebelum ini, thread SPM English ini akan merangkumi aspek-aspek:-

1. Grammar atau Tatabahasa bahasa Inggeris

2. Vocabulary atau Perbendaharaan Kata bahasa Inggeris

3. Practice atau Latihan-latihan yang sesuai untuk persediaan kertas bahasa Inggeris SPM

4.Answering techniques atau Teknik-teknik menjawab dengan betul soalan-soalan kertas bahasa Inggeris SPM

5. Guidance atau Bimbingan peribadi daripada saya untuk mereka yang menyertai tuisyen saya kelak.

Saya amat berharap thread ini akan dapat membantu mereka yang tidak dapat menyertai tuisyen-tuisyans aya nanti. Kursus persediaan SPM English secara Online juga akan turut saya tawarkan kepada mereka yang berminat pada yuran yang amat rendah.

Apa2 pun doakan kesihatan saya agar saya sentiasa sihat dan mampu untuk terus menulis di sini.

Cikgu Yusoff
019-3090711
cikgutuition@yahoo.com

Leave a Reply

