Fundamentals of English Grammar course starts this March!

Get promoted easily!

Help your children in their English!

Simple and easy to understand! Guaranteed!

Cost effective!

Weekend classes!

Online support through e-mail!

Complete notes in BM n BI!

Free one revision class worth RM60!

Discount for group registration!

Weekend classes!

Limited places available – Only 4 places left!


 

Join the Fundamentals of English KnowledgeCentre starting this 2nd March!

 

Cuba lihat apa kata pelajar-pelajar saya sebelumini :-

1. Cukup puas hatiii..Saya dapat gambaran jelas sangat.. Masa saya tanya soalan yang saya tak faham, En. Yusoff beri penjelasan yg begitu baik..

Huda – Kuala Lumpur

2. I have gone through the notes given and found it very interesting. On behalf of all my friends , we appreciate your dedication and commitment.

Sham – Bank Simpanan Nasional, Kuala Lumpur

3. Saya rasa macam saya belajar balik macam di sekolah dulu tapi lebih faham dengan apa yang di ajar.

Rina – Philips, Nilai.

Butir-butir lanjut

Yuran Pendaftaran – RM50 (utk confirm tempat!)

Tempoh masa kelas – 3 bulan

Lokasi kelas – Saujana Puchong (berdekatan Puchong Perdana)

Kekerapan kelas – Dua kali sebulan dan setiap kelas 3 jam

Kelas –Selesa dan berhawa dingin

Waktu kelas – Ahad atau Sabtu

Yuran-Yuran Sepatutnya RM600 untuk 3 bulan

ANDA CUMA BAYAR RM360 untuk keseluruhan kelas!

Boleh bayar dua kali!

 

Cara pengajaran – Dwi bahasa dalam bahasa Inggeris dan Melayu

Nota – Nota lengkap dalam dwi bahasa untuk semua topik

Lain-lain kelebihan – Nota-nota dan tips tambahan melalui email.

Pertanyaan lanjut tentang apa2 topik melaui email.

Latihan2 esei percuma yang akan disemak oleh saya melalui email.

Credentials Pengajar

1. Trainer English selama 7 tahun

2. Penulis 4 buah buku :-

1. Cara Mudah Mempelajari bahasa Inggeris
2. Cara Mudah Mempelajari bahasa Inggeris 2 – Perbualan telefon
3. Cara Mudah mengajar Anak-Anak Mempelajari bahasa Inggeris

4. Perbualan Mudah Bahasa Inggeris

3. Trainer kursus Fundamentals of English Grammar untuk staff Kementerian Kesihatan, Putrajaya – Nov 07 – February 08

4. Trainer kursus Fundamentals of English Grammar untuk SCA Packaging Malaysia, Beranang, Selangor – Ogos 2007

5. Trainer kursus Basic English Conversation untuk staff FAMA pada 10-12 July di Kalumpang Resort and Training Centre dan di Amansari Beach Resort, Kuantan pada 3-6 September 2007

6. Trainer untuk staff Majlis Perbandaran Selayang dan Jabatan Kesihatan Terengganu di Hotel Dynasty pada 23-25 Mei dalam kursus “Practising Proper English at the workplace”

5. Trainer di School of Banking, Affin Bank (1996-2000)

6. Speaker jemputan di Persatuan Hal Ehwal Bekas Anggota Tentera (PERHEBAT), Sungai Buloh.1996 -2000

Semua buku terbitan Perintis Publication dan boleh dilihat di laman web mereka di http://www.books.perintis.com.my/ dan biodata saya boleh di lihat di Panel Penulis,

 

Jika berminat sila hubungi saya segera kerana tempat terhad!

Hubungi saya di cikgutuition@yahoo.com atau sms /call di 019-3090711

Leave a comment